Alduin

avatar
61|| 0|| 0

Další charaktery


Uživatelské jméno Alduin
Zobrazované jménoAlduin
Skupina Vlci
Naposledy aktivní 19.4.2024 19:10
Zaregistrován od24.3.2020 21:12
Příspěvků 503, zobrazit >
Počet přihlášení 1590
Poznámka
Roční počítadlo: 2024
1 /5/ - 2 /55/ - 3 /22/ - 4 /0/ - 5 /0/ - 6 /0/ - 7 /0/ - 8 /0/ - 9 /0/ - 10 /0/ - 11 /0/ - 12 /0/
img
Důležitá data:
23.9.2018 ᕗ Jsem tu přišla s první postavou- Solfatarou / RIP 25. 2. 2023
24. 3. 2020 ᕗ Registrace Alduina
12. 4. 2020 ᕗ Přidání do Společenstva
28. 8. 2020 ᕗ Získání přívěsku
3. 2. 2021 ᕗ Partnerství s Allavanté
9. 3. 2021 ᕗ Povýšen na Betu
17. 3. 2021 ᕗ Vlčata ♥
2024 ᕗ Dokončené všechny odznáčky
19. 3. 2024 ᕗ Osud křídla :3
7. 4. 2024 ᕗ Spešl <3

Informace

Jméno:Alduin Gorthaur alias Šaman
Datum narození:3. 7. 2016
Pohlaví:samec
Element:voda
Otec/matka:Sauron Gorthaur/Nira Gorthaur
Sourozenci:Ziella Uru Ujashidemium
Partner:Allavanté
Vlčata:Artume, Iridan, Dallius
Smečka:Společenstvo Chaosu
Postavení:Beta
Úkryt:Tiché útočiště

Magie

Základní element

Další elementy & magie

Vzácné magie

Speciální magie

Woodoo


Základní a hlavně neodmyslitelnou částí pro Alduinovu magii je woodoo panenka, kterou pojmenoval Bondye. Panenka má tvar vlka a potřebuje alespoň chlup vlka, kterého bude ovládat. Aby tedy fungovala, musí vlka potkat a dostat k jeho blízkosti. Alduin je v té chvíli však v hrozné nevýhodě, nedokáže se bránit ani dělat nic jiného, na ovládání potřebuje dvě tlapky volné, proto se nevyplácí to využívat proti přesile. Zároveň je to snad trest bohů za tohle většinou nebezpečné ovládání a trápení druhých, kdo ví, ale jakmile by chtěl vlka díky tomu donutit k seberaždě, kouzlo se přeruší a srst druhého se promění v prach. Když panenka se polije vodou, ovládaný vlk bude mokrý, když vzplane, může pocítit různé tělesné teploty, vnitřně může hořet, ale nikdy se spálenina neprojeví na těle, může mu způsobit nějakou ránu, ale pokud hráč nechce, na těle mu nezůstane a zahojí se. Panenka je chráněná různými magiemi, aby nebyla tak rychle zničena.


Odznáčky

AKCE

Odměna za všechny odznáčky - 60 KŠM 4 rubíny

POSTY

Odměna za Pisálka 100 - 10 kšm
Odměna za Pisálka 200 - 20 kšm
Odměna za Pisálka 300 - 30 kšm
Odměna za Pisálka 400 - 40 kšm
Odměna za Známost 15 vlků - 15 kšm
Odměna za Známost 25 vlků - 25 kšm
Odměna za Sportovce - 20 kšm

MIMOHERNÍ

Odměna za Malíře - 30 KŠM
Odměna za Mistra 1 magie - 10 kšm
Všechny odznaky dovedností - zvýšení nejnižší hranice o 10 %

DLOUHODOBÉ

Odměna za Ročka - 2 mince, 2 rubíny
Odměna za Dvouročka - 2 mince, 2 rubíny
Odměna za Tříročka - 2 mince a 2 rubíny
Odměna za Čtyřročka - 2 mince a 2 rubíny

SMEČKA

PARTNERSTVÍ

EVENTY


Povaha

Je to vlk, který mívá časté přebliky a najednou je jiný, než třeba když jste ho poznali. Nejdřív s vámi navazuje dobrý kontakt a najednou může být sarkastický, drzý a odměřený. Nebo naopak, když jste ho poznali je protiva a pak najednou jakoby jste milejšího vlka nepoznali. Zjednodušeně je schizofrenický, má v sobě dvě osobnosti a co víc, díky svému pečovateli to ví a tak se to snaží kontrolovat. Proto se většinou drží neutrálního jednání, aby cizinec nepoznal ani jednu z jeho osobností. Sám o sobě si myslí, že má v sobě boha i ďábla a ti se sešli v jeho tělesné schránce a bojují mezi sebou o nadvládu jeho těla.
Jak to je doopravdy neví nikdo a odpověď na to nehledá, vzhledem k tomu, že se považuje za vyšší bytost ve kterém žijí dvě stvoření temnoty a světla. To také vypovídá k tomu, že o sobě mluví často ve třetí osobě. Ví, které jméno dostal, ví, že měl být úplně někým jiným, ale je tím, čím je.
Kladnou "božskou" povahou je to, že se snaží pomáhat všem okolo, pomáhá slabým k tomu, aby se zlepšili ve svých schopnostech, pomůže jim ulovit, když mají hlad, pomůže jim nakrmit rodinu, i kdyby to znamenalo, že on by měl být o hladu. Než upadl po válce na starém území v zapomnění, mladší vlci jej občas pro jeho cit pro dobrý výcvik vyhledávali, bohužel se občas stalo, že ne vždy zastihli jeho dobrou stránku. Protože radši nakrmí masem ostatní, než sebe, pochutnává si na lahodných kořínkách a čerstvých lesních plodech a bobulkách. Jedna známost jej tak naučila všechny možné léčivé masti, které může použít na odřeniny a proti nevolnosti.
Pak je tu však ta povaha "ďáblova".
Je úplným opakem, všechny náhlé lichotky, které ostatní dostali jsou náhle ironie. Je plný sarkastických narážek a dělení se? To nepřidává v úvahu. I v téhle době umí mladší cvičit, ale mnohem tvrději, přísněji. Maso? Nejlepší je ta krev kolem, ta mu chutná nejvíce. Neřídí se ani zákonem, že by měli mladší jedinci přežít k tomu, aby byly nové generace pro další časy, maso mladého jedince mu chutná víc, než od toho starého, či nějak nemocného. Loví zásadně sám a pokud už musí s někým, snaží se převzít ve skupině tu iniciavitu 'vůdce lovec' a pokud není podle něj je vzteklý a na svého spolulovce má spousty nadávek o jejich nešikovnosti. A to i v moment, kdy lov pokazí on a ne ostatní. Říká pravdu i lež na plnou tlamu.
Že ho můžou ostatní nenávidět? Nezajímá jej to, on je přece lepší, než oni a málokdo má v jeho očích respekt. Má rád, přímo zbožňuje, když se mu ostatní podřídí a on jim může rozkazovat, ale to neznamená, že se neumí podřídit i on. Trvá to sice nějakou chvíli, ale přesto se můžou najít ti, kteří jeho temnotu dokázali překonat a získat ho pod kontrolu. Získají tak pevného a věrného vlka, který je v nouzi ochrání a přispěchá napomoc.
Jeho věrnost přetrvává v obou povahách a také si vlky pamatuje. Vlci, kteří mu pomohli, když byl tím dobrým se nedočkají úplné změny jeho světla k temnotě, takových vlků si alespoň trošku váží, což vypovídá k tomu, že si za svůj život vypěstoval třetí neutrální povahu.
Jak už bylo zmíněno ví, že v sobě má "své druhé já" a snaží se tak obě kontrolovat. Snaží se mluvit i v první osobě, ale občas mu to uteče, opět ke třetí osobě. K nikomu se nesnaží být příliš zlý, ani příliš dobrý, protože v moment, kdy začíná jedná povaha převyšovat, druhá se snaží dostat také na povrch a jeho z toho bolí hlava. Něco jak migréna.
O jídlo se podělí, ale nedá vše, dá nějakou lichotku a hned to vyváží vyčtením nějaké chyby.
Vlk, který zažije obě osobnosti a obě zvládne bez útěku má u něj respekt a začíná k němu budovat jakýsi vztah, kterému by se vzdáleně mohlo přátelství nazvat. I milovat by dokázal, ovšem je tam i dávka žárlivosti, nerad by se o svou milovanou dělil. Vlčata? Hned by je učil k tomu, aby byly připraveni na život, až by opustili rodnou noru.
Není to jednoduchý vlk, ale je tím čím je.


Minulost


Hned na začátku života už bojoval o svůj život. Když přišel na svět kyslík hned neokysličil jeho mozek a zdálo se, že se malé vlče narodilo bez života. V moment, kdy jej chtěli dát od sourozenců svého vrhu pryč se nadechl a začal kníkat a jako ostatní sourozenci se dožadovat sladkému mateřskému mléku své matky.
Často spával a byl na žádost své matky uspán silným kouzlem a odnesen pryč. Ovšem po roce svého života, kdy jen spal, byl probuzen. Byl zesláblý, hladový a opět se zdálo, že moc dlouho mezi vlky nepřežije. Vypadal jako slabý jedinec, který stejně umře a nebo bude mrzák. Zdání však klamalo, pouze prvních pár sekund života jej ovlivnilo, začal o sobě přemýšlet ve třetí osobě a mluvit jako o schránce, která v sobě má boha i ďábla, nebylo tomu tak, byla mu diagnostikovaná schizofrenie a ostatní se rozhodli držet před ním v tajnosti. Místo, aby mu pomáhali překonat boj s jeho druhým já, zocelovali to a on byl častěji sám sebou považován jen za ''něco''.
Brzy po ukončení základního výcviku se měl vrátit ke svým povinnostem prince svého území vyhnanců, ale považovat to za absurdní. Své princovské povinnosti nechával na jiných a sám se věnoval tomu, aby základní výcvik předával mladším. Aby nemuseli cestovat takovou dlouhou cestu jako on a vlci před ním.
Myslel si, že všechno je tak, jak to má být a brzy se mělo stát to co nikdo nečekal, aspoň on ne ani z jedním svým já.
Na území rodné smečky Vyhnanců vypukla válka mezi temnotou a světlem, vlci umírali, pobožné vlčice posedly temné síly a jejich partneři je nepoznávali. Všichni přicházeli o své blízké, vzduchem si šířily pach mrtvých těl a krve.
Byly to jeho první skutečné boje a mohl být rád za svůj tvrdý výcvik. Dva z nepřátel skolil sám, poté se stáhl do ústraní ke skále Alf, díky svému vedlejšímu výcviku rostlin, plodů a jejich účinků začal připravovat různé masti k lehčím zraněním. Ti, kteří ještě mohli žít, začal je tahat do ústraní, ti, kteří však během toho vydechli musel pustit a jít k dalším. Válka se táhla dlouhé hodiny a oběti byly na obou stranách. Nebyla to krvavá válka. V jeho očích to byla jatka.
Jen pár vlků přežilo.
Po válce se vypařil.
Slehla se po něm zem, utekl. Začal cestovat světem, nikdy se k nikomu nepřidal, nezanechával po sobě stopy a nikde se nezdržel déle, než týden. Žil takhle půl roku.
Jeden z vlků léčitelů jménem Diego, kterého ve svém životě potkal mu jeho diagnózu schizofrenie řekl. Pomohl mu s tím bojovat, pomohl mu objevit ve svém nitru své skutečné já a vypěstoval si tak své třetí já, své skutečné já a 'boha s ďáblem' držet v ústraní své mysli.
Učil se mluvit o sobě jako vlkovi a ne věci. Jako by byl opět vlče, kterému se povaha teprve rozvíjí. Diego a jeho rodina, byly jediní se kterými strávil víc, než týden. Navždy mu zůstane vděčen.
Poté cestoval dalších několik měsíců a to nás dostává pomalu k dnešku...

Zajímavosti

~ Je to schizofrenický vlk
~ Má huňatou srst, tělo a mohutné tlapy
~ I když jsou chvíle kdy se snaží mluvit v první,většinou o sobě mluví ve třetí osobě


Vlastnosti

Síla 83 %/83 %

Vytrvalost 56 %/56 %

Rychlost 45 %/45 %

Obratnost 45 %/45 %

Schopnost lovu 50 %/50 %


Předměty

Medvědí požehnání
Síla získaná za hrdinství v boji. Má podobu jednoduchého náhrdelníku ve tvaru medvědího tesáku. Když se vlk rozhodne ji použít, po dobu tří herních postů se všechna jeho herní procenta zdvojnásobí a všechny jeho magie získají o jeden level navíc. Lze použít v souboji, při lovu i třeba při přechodu nebezpečného území. Vlkovi, který tento magický předmět používá, svítí oči.
AKTIVNÍ
Lze použít pouze 5x (5/5)

Dýmová kulička
Při použití se okolo vás během okamžiku objeví oblak dýmu, a pokud budete dost šikovní, umožní vám nenápadně zmizet. Dým drží dva posty, lze jej rozfoukat pomocí magie větru na 5. Levelu.
3 použití
AKTIVNÍ

Hojivá mast
Jak už název napovídá, mast slouží k léčení. Výrazně urychlí hojení jakéhokoli zranění, které vlk utrpěl (včetně herních postihů – část herního postihu, kterou jste ještě neodehráli, dokáže zkrátit na (větší) polovinu. Tedy máte herní postih na 25 postů, šest postů jste už odehráli, zbývá vám 19. Použijete mast – ta vám zkrátí postih na 10 postů. Na jeden postih lze použít jednou.). Lze použít na sebe i na ostatní. Může vlka zachránit i při smrtelném zranění, je-li použita včas. Dokáže ochránit před trvalými následky, které by vlk ze zranění mohl mít.
8 použití
AKTIVNÍ
Kotlík
nelze nosit s sebou, předmět může použít pouze majitel a to ve všech doupatech (včetně smečkového), která vlastní nebo do kterých má přístup. V inventáři je napsaný, ale místo nezabírá a nikdy nemůže být označen jako „aktivní předmět“. Má jeden účel, a to vaření odvarů. Nepotřebujete k němu nic, je samovýhřevný a teplotu regulujete myšlenkou.