Rhaaxin

Třetí charakter vlčice Dorye.
avatar
1118|| 86|| 41

Uživatelské jméno Rhaaxin
Zobrazované jménoRhaaxin
Skupina Vlci
Naposledy aktivní 7.4.2024 18:25
Zaregistrován od5.12.2018 20:38
Příspěvků 311, zobrazit >
Počet přihlášení 425
Poznámka
Třetí z bratří blesku, synů Yaloru. Samozvaný polobůh Mois Grisu na misi sebepoznání a utváření stabilních vztahů. Trochu debílek, ale obvykle s dobrými úmysly. Dealer (s osudem, zvrhlíci).


img
------
Rhaaxin potkal:
Zná jménem: Barnatt, Ru-yah, Marcos, Sisi, Aetas, Manthus, Elric, Gwyn, Athai, Aileen, Alyanna, Nusa, Ellie, Ásleif, Alduin, Zarina, Akiko, Tiara, Rýdie, Mireldis, Ahvaryan, Sky, Zinek
Nezná jménem: Ress, Azrael, Ta-khu, Taylor, Minkar, Shine, Alduin, Bryce
__________
img
Místa
img

Informace



Jméno:Rhaaxin
Narozen:20. 11. 2018
Pohlaví:samec
Element:blesky
Otec/matka:Navin/Risa (vlčice z Yaloru)
Sourozenci:Atrox, Naxin, Ingrid, Renbli
Partner:...nemá...
Vlčata:...nemá...
Smečka:Zlatá smečka
Postavení:Kappa
Funkce:Lovec
Úkryt:Úkryt Zlaté smečky

Magie

Základní element

Další elementy & magie

Vzácné magie

Speciální magie

Erregela egni

Manipulace s energií. Schopnost vnímat toky energie v předmětech a organismech. Složitá a na pohled nepochopitelná. Vyžaduje mnoho učení. Nejdůležitější funkcí Erregela egni je to, že majitel se nikdy necítí vyčerpán, pokud se tuto moc naučí plně využívat a porozumí přenosům energie. Energie, kterou majitel vyčerpá, je stahována k ním určenému neživému předmětu, který ji Rhaaxinovi následně opět vrací obnovenou. Funguje jako důležitý uzel v koloběhu energie a s Rhaaxinem je tento předmět v jakési symbióze. I na vzdálenost jednoho území dokáže dodávat svému majiteli dostatek energie i k silnějším magickým útokům.

Automatické používání Erregela egni zajišťuje majiteli neustálý přísun energie, ale má své nedostatky. Sice mírně ovlivní vlastníkovu vytrvalost, ale tato získaná energie magie nedokáže ovlivnit rychlost léčení zranění nebo samotnou kapacitu fyzického těla (může běžet dlouho, ale jen, co mu stačí dech z plic; musí mít plný žaludek, aby tělo mohlo něco podniknout – nesmí hladovět atd.). Energie získaná díky Erregela egni je tedy zaměřena hlavně na používání magií, které už nejsou omezeny energií potřebnou k jejich vyvolání, ale hranici stále určuje fyzické tělo.

Pokud je zničen uzel – předmět, majitel magie okamžitě ztrácí veškerou svou energii. Dostaví se daň za množství energie, které použil – bude dlouhou dobu vyčerpaný natolik, že nebude schopný normální aktivity. Čím více energie přes své běžné možnosti použil, tím delší tato doba zotavování bude. A pak, když se přirozenou cestou opět postaví na nohy? Pak musí být znovu určen předmět, který se bude vlivem magie nějakou dobu „učit“ majitelovu energii vstřebávat a uchovávat, než bude opět schopen plnit svou funkci.

Bez určeného předmětu není vlastník schopen ovládat žádnou ze svých magií. Stejně tak ve vzdálenosti nad dvě území od předmětu Erregela egni nedokáže Rhaaxin magie používat vůbec. Zároveň je nutné větší soustředění při snaze samotné magie vyvolat (používání už je normální), protože tímto nevysloveným rozkazem se energetický uzel přepíná do aktivního stavu. Předmět může vlastník zvolit maximálně jednou za herní den, pokud není zničen dříve. Bez zásahu vyšší moci nemůže být dvakrát určen stejný předmět.


Anfarwold

Rhaaxin má v rodokmenu bohy z jiného světa, a tak se u něj postupem času vyvinula ona pověstná božská nesmrtelnost, ačkoli ne v pravém slova smyslu. Rhaaxin může zemřít, ale nedokáže zůstat mrtvý napořád. I když zemře, Anfarwold ho vždy dostane do původního stavu. Jeho fyzická forma byla časově zmražena, když je usmrcena, zformuje se zpět. Aktivuje se však teprve když je tělo klinicky mrtvé - nebije srdce. Vlastník cítí umírání i smrt, cítí bolest, stejně tak je při vědomí a vnímá, když se jeho tělo po smrti léčí a obnovuje. Délka zotavování závisí na velikosti smrtelného zranění (či síle jedu/nemoci/...), základně lze ale členit na tři stupně. Pokud je postižení pouze malé (prokousnutí hrdla, vykrvácení z bodné rány, nemoc, otrava...), je vlk mrtvý zhruba půl minuty, než se probudí a jeho tělo se začne léčit, což trvá aspoň deset minut (min. 5 postů, než je schopen zase normálně fungovat). Pokud smrtelné zranění obsahuje i zlomené kosti či více narušené hlavní orgány (srdce, plíce, páteř...), tělo se zotavuje aspoň tři hodiny (10 postů). V případě zranění, kdy je tělo doslova rozptýleno (vlivem výbuchu, roztrhání...), tak nové tělo roste směrem od hlavy počínaje základními orgány, kostmi, poté svaly, srst dorůstá až poslední. V tomto případě to však trvá celý den, než je vlk schopen se postavit na nohy se vší svou hmotou (20 postů). Obnova těla je doprovázena dezorientací, nestabilitou a zranitelností, když je dokončena, je tělo opět zcela funkční, ovšem vyčerpané a není dobré nějakou dobu používat magie - mohlo by to vést k další smrti, tentokrát z přetížení.
Pokud se vlk ocitá v poli, kde nefungují magie, a zemře, magie začne působit a obnovovat tělo jakmile toto rušení pomine. Vlk i přes okolnosti stárne, ačkoli na stáří zemřít nemůže (nezasáhnou-li síly vyšších sfér). Smrtelná zranění často zanechají jizvu.
Propojení s Eregela Egni: Smrt neznamená ztrátu spojení s určeným předmětem. Pokud je však předmět zničen, vlk může zemřít trvale - Anfarwold funguje stejně jako ostatní Rhaaxinovy magie, je závislý na uzlu energie.


Odznáčky

AKCE


POSTY


Odměna za Pisálka 100 - 10 KŠM
Odměna za Pisálka 200 - 20 kšm Odměna za Známost 15 vlků - 15 kšm

MIMOHERNÍ


Odměna za Mistra 1 magie - 10 KŠM
Odměna za Mistra 2 magií - 20 kšm

DLOUHODOBÉ


Odměna za Ročka - 2 Mince a 2 rubíny
Odměna za Dvouročka - 2 mince a 2 rubíny
Odměna za Tříročka - 2 mince a 2 rubíny

SMEČKA


Odměna za všechny odznaky - 2 tlapky (do hradby)

PARTNERSTVÍ


EVENTY


Povaha

Hrdý potomek dvou světů a samozvaný polobůh. Společně se svými bratry je Rhaaxin jedním z živoucích odkazů Yaloru a stejně jako oni si v krvi nese ovládání blesků, kterým se mile rád před druhými pyšní. Uvědomuje si svou moc a své možnosti, ačkoli má sklony k omezenějšímu přemýšlení. Jako nejmenší a zdánlivě nejslabší z bratří si Rhaaxin v průběhu dospívání vypěstoval vcelku účinný obranný mechanismus: Ego. Právě ego a s ním přicházející skutečná i předstíraná sebejistota se stala jeho největší silou i slabinou, a nedá se říct, že by si to zrovna dvakrát uvědomoval. Hoří v něm neuhasitelná snaha zazářit a předvést se v tom nejlepším světle božím za jakýchkoli okolností… Bohužel jeho impulzivní nátura ho často přivede na zcestí, ze kterého se složitě dostává ven. Jeho ego velmi aktivně formuje vztahy, které s vlky okolo sebe navazuje – a těm se kvůli němu může Rhaaxin jevit jako sobecký a namyšlený, přestože to není jeho záměrem. Ať už věří ve své polobožství, zářný osud a důležitou roli na světě jakkoli, stále je vlkem velmi závislým na společnosti, a přeje si být přijímán. Potřebuje společnost, aby si připadal součástí světa - jedná se tedy spíše o extroverta.
Jeho pohled na ostatní bývá zkreslený vlastními názory, které si utváří při prvním setkání vcelku rychle a bez většího rozmyslu. Snadno druhé soudí a pokud udělají něco velmi proti jeho srsti, třeba i ne přímo jemu, bude si vás pamatovat. Tuto jeho zaujatost není těžké změnit – velká gesta v podobě činů na něj fungují nejefektivněji. Díky členství ve smečce mu respekt k druhým není cizí, ale to neznamená, že ho nevyžaduje od ostatních. Ve skupině mívá tendence přebírat vůdčí roli. Za své skutky požaduje řádné docenění, a pokud je mu tato pozitivní pozornost odepřena, snadno ztrácí motivaci a uchyluje se k unáhlenějšímu jednání. Někoho by napadlo: "Jako malé vlče!" Hravé období v životě Rhaaxina skutečně jaksi nikdy nedospělo ke konci. Jeho humor často skýtá prvky, který by jeden nazval „dětinskými“, ale on se za to nestydí. Je pyšný na svou vlastní identitu, kterou si vybudoval – ví, kým je.
A součástí té identity jsou i ctnosti. Ctnosti, kterými se bleskový ohání, když přijde na obhajobu jeho postojů. Mezi ty patří třeba jeho láska k rodině – jak k té pokrevní, tak adoptivní. Nedokáže své pocity k nim vyjádřit ve slovech, ale miluje je. Dokud se nedotknou jeho ega, stojí na jejich straně v dobrém i zlém. Stejnětak se považuje za velkého vlastence Mois Grisu a Zlaté smečky, ve které vyrůstal. Jeho hlavním poutem je ono místo samotné, v druhé řadě přátelé a rodina, která tam také žije, až v té třetí zbytek smečky a výhody, které členství poskytuje. I přes samostatnost potřebuje mít pocit, že někam patří.
Na rozdíl od svého prostě-jednoduše namyšleného puberťáckého já je teď už aspoň připraven všem názorně ukázat, co umí. Sebevědomí má nezdravě vysoko a jen tak něčeho se nezalekne. Pustí se i do bojů zdánlivě předem prohraných, když to v daný moment pokládá za potřebné – až natolik věří svým schopnostem. Tato sebejistota je ve společnosti akorát posílena, ačkoli ovlivněna názory druhých. Nezaváhal by chránit a bojovat, aby dostál svým slovům o polobožství. To je jeho další ctností. Ve své magické moci vidí jednu ze svých předností, ze svých výjimečností. Při boji spoléhá hlavně na ni, společně s magickými předměty, co za léta posbíral. Ať už je ale jakkoli mocný, díky událostem minulosti ví, že budovat si vztahy musí skrz starou dobrou konverzaci a akci. Když na to dojde, dovede být upřímný i přátelský. Pokud se už stanete jeho přítelem, gratuluji, Rhaaxin bude dělat vše, aby vám byl dobrým. Projde s vámi jakoukoli špínou, řekne vám cokoli, po čem budete toužit a pomůže vám, když si o pomoc řeknete – však ale ani humor nevynechá, a s tím je třeba počítat.
Jestli si něčeho cení, je to svoboda. Za tu svou by se bil. Projevy přehnané nadvlády, kontroly či služby se mu hnusí, a nejradši by si to rozdal s těmi, co takové myšlenky podporují. Považuje se za nezkrotný element, který nemůže být umlčen, dokud nebude vyslyšena jeho pravda. Rhaaxin by se i dnes dal definovat svou náladovostí. Stává se poměrně často, že na stejnou věc zareaguje různě, a hraje v tom mnoho faktorů. Pokud ho někdo urazí, je to ruleta s osudem, jak dlouho budou trvat následky. Může si to nevzít osobně (i když to je výjimečné), ale taky vám to nadosmrti vracet.
Trpí strachem z neúspěchu. Snaží se udržet si (obzvláště před cizími) dobrou image, působit cool. Vždycky koná, co považuje za správné – ale ve výsledku i u tohoto vlastního rozhodování pociťuje nejistotu. Cizí názory a podpora jsou pro něj důležitější, než dává najevo… A cizí urážky mu umí způsobit až krizi identity, i když to nebývá ve chvíli, kdy jsou ona nepříjemná slova vyslovena. Je mnoho věcí, které nezná, nechápe nebo neumí, a bojí se to přiznat, aby svou image nezničil. I když si je vědom některých svých nedostatků, často reaguje háklivě, když na ně někdo upozorní.
Další věcí, kterou Rhaaxin nenávidí, je voda. Svou elektřinu upřednostňuje před jinými magiemi, a ta se přirozeně s vodou nemusí. Jakživ aktivně neplaval, a voda měla vlastně roli i na jeho prožité traumatizující slepotě. Dalo by se říct, že větší množství vody nebo manipulovaná voda mu… Nahání strach. Snad i více, než vlastní neúspěch.
A to byl třetí z bratří bleskových, synů dvou světů – Yaloru a Mois Grisu. Vlk, co touží po tom být respektován a milován takový, jaký je, ale zatím nenalezl cestu, jak to srozumitelně sdělit světu.
Polobůh, který svými silami vidí jen kousek před sebe, ačkoli by rád viděl vše.
Milující bratr, který je ochoten se bít za své ideály.
Rhaaxin je… Rhaaxin.


Minulost

Narodil se v Yaloru.



Zajímavosti

- sportovní postava, kterou si udržuje
- zdravá hustá srst
- dobře vyvinuté smysly

Ozvěny války - přívěšek onyx:
Tento kámen chrání svého nositele před nebezpečím. Dává Rhaaxinovi možnost se učinit nehmotným. V nehmotné podobě není možná ho zranit fyzickou silou ani fyzicky působícími magiemi, ačkoli proti magii iluze a jim podobným onyx žádnou ochranu neposkytuje a na Rhaaxina působí stejně jako na ostatní. Také poskytuje schopnost v nehmotné podobě procházet skrz předměty a osvobodit se tedy docela jednoduše z pout, projít skrz vodu, aniž by se potřeboval nadechnout nebo skákat z výšek, aniž by mu dopad ulížil. Rhaaxin není v nehmotné podobě neviditelný, pouze poněkud průsvitný, a on sám v tu chvíli také nemůže nikomu fyzicky ublížit, ačkoli magie může používat normálně. Účinek trvá maximálně po dobu tří postů, poté je nutné kámen dvacet postů nabíjet.

Vlastnosti

Síla 45 %/45 %

Vytrvalost 40 %/40 %

Rychlost 58 %/66 %

Obratnost 61 %/89 %

Schopnost lovu 43 %/57%


Předměty


Kůže chameleona
Maskovací pomůcka. Doslova vám umožní splynout s okolím a to tak, jako to umožňuje skutečnému chameleonovi. (Nebo přesněji řečeno tak, jak to umožňuje chobotnici, ale Wu není žádný biolog) nedá vám neviditelnost, pouze přizpůsobí vaši barvu prostředí a pokud tedy zůstanete nehnutě a nebudete vydávat žádné zvuky, je dost možná, že vás ostatní přehlédnou. Nemaskuje však pach, působí pouze na zrak, a i magií nebo jinými předměty jste dokonale objevitelní. Slepého vlka také neoklamete a v noci tento předmět moc užitečný není. I když vás vlk může slyšet a cítit, většinou si vás i tak všimne, až když stojíte hned vedle. Lze kombinovat použití s jinými předměty nebo magiemi, které vlastníte. Funguje tři posty, poté se musí 15 postů nabíjet.
AKTIVNÍ
Gekoní nožky
Předmět, který tak docela není předmětem. Umožňuje pohybovat se po nakloněném povrchu a doslova se k němu přichytnout. Lze použít k lezení po stromech nebo po skalách. Pro aktivaci stačí soustředit se a vejít na povrch, po kterém chcete vyšplhat. Pokud je povrch pouze nakloněný, pro aktivaci potřebujete 10 % v obratnosti i v síle, pokud je svislý, potřebujete 25 % v každé z těchto dovedností a pro chůzi po stropě potřebujete 50 % v síle a obratnosti a 20 % ve vytrvalosti. Používání vlka vyčerpává. Předmět není k ničemu na sypkých površích, jako je písek nebo štěrk. Funguje doslova jako gekoní nožičky a k povrchu vás přilepí, ovšem povrch samotný nezpevní.
AKTIVNÍ