Shine

Čtvrtý charakter vlčice Barnatt.
avatar
820|| 47|| 26

Uživatelské jméno Shine
Zobrazované jménoShine
Skupina Vlci
Naposledy aktivní 19.11.2024 22:07
Zaregistrován od12.5.2019 11:40
Webrefsheet.net/rowy16/shine-fro...
Příspěvků 473, zobrazit >
Počet přihlášení 661
Poznámka
apatie - 51

12.5.2019 Pátý charakter
4.2.2021 Partnerství se Zinkem
13.10 Alatey
12.11.2021 Vlčata
29.8.2022 Povýšení na deltu
9.9. Smrt Heřmánka

Srovnání velikosti:
Shine je druhá největší vlčice Mois grisu
img

Shine from Greenwood, Delta Alatey, léčitelka
img

Informace



Jméno:Shine from Greenwood
Narozena:1.1.2010
Pohlaví:samice
Element:země
Otec/matka:Matthew/Arista
Sourozenci:Angel
Partner:Zinek
Vlčata:Máta, Šalvěj, Tymián (†), Meduňka, Konvalinka, Třezalka, Hvozdík, Heřmánek (†), Podběl
Smečka:...nemá...
Postavení:Tulák
Úkryt:Podzemní doupě

Magie

Základní element

Další elementy & magie

Vzácné magie

Speciální magie


Jak už název napovídá, tahle magie nosí klid a mír. Pokud je Shine sama šťastná, nevědomky vyzařuje energii, která uklidňuje vlky okolo ní, tiší jejich bolest a uklidňuje silné emoce. Vlk, na kterého tak působí, není ve skutečnosti nijak očarovaný, prostě si jen připadá klidnější, spokojenější a schopnější rozhodovat se na základě vlastního úsudku, ne momentálních emocí. Lehce tím na vlky působí a oni ji mají většinou instinktivně o něco radši a víc jí důvěřují. Pokud je Shine rozrušená nebo má špatnou náladu, její magie na okolí nepůsobí nijak. Tato magie má i aktivní část. Shine dokáže například vědomě uklidnit cizí vztek, strach a zmírnit smutek, někdy až do té míry, že vlk tuto emoci úplně cítit přestane (dokud na něj magii používá). Dokáže tlumit pouze negativní pocity a vyvolávat ty pozitivní. Shine se také stává o něco vnímavější k náladě ostatních a snáze vyčte z jejich výrazu a postoj jejich momentální pocity.



Odznáčky

AKCE


POSTY


Odměna za Pisálka 100 - 10 KŠM
Odměna za Pisálka 200 - 20 KŠM
Odměna za Pisálka 300 - 30 KŠM
Odměna za Pisálka 400 - 40 KŠM
15 KŠM za Známost 15 vlků
25 KŠM za Známost 25 vlků

MIMOHERNÍ


Odměna za Malíře - 30 KŠM
Odměna za Mistra 1 magie - 10 kšm
Odměna za Mistra 2 magií - 20 kšm
Odměna za Mistra 3 magií - 30 kšm
Odměna za všechny dovednosti - zvednutí hranice o 10 %

DLOUHODOBÉ


Odměna za Ročka - 2 mince a 2 rubíny

SMEČKA


Odměna za získání všech Odznaků z oblasti Smečka - 2 tlapky - 2 voda

PARTNERSTVÍ


EVENTY


Povaha

Shine je opravdovým ztělesněním dobra. Její trpělivost je nekonečná, vždy volí mírovou cestu před bojem. Kdo by se ji snažil vyprovokovat, ten se bude muset opravdu snažit, protože rozzlobit tuto vlčice je téměř nemožné. Jen velmi málo věcí by ji dokázalo přimět k násilí, jedním z nich je bezdůvodné ubližování jiným. Snadno odpouští a dává další šance. Ne z naivity, ale protože věří, že v každém se skrývá alespoň kousek dobra. I v tom největším protivovi. Zlo oplácí dobrem a vlídností, nezdráhá se pomoci každému, kdo její pomoc potřebuje a nikdy nechce nic nazpátek.
Díky výcviku ve své staré smečce se z ní stala velmi dobrá a silná bojovnice, ale s vlky bojuje jen pokud ji napadnou jako první a ona se musí bránit. Miluje vše živé, od hmyzu, přes lovnou zvěř až po jiné šelmy. Nestala se z ní vegetariánka, není hloupá, ví, že by tím uškodila sama sobě a přírodě stejně příliš nepomohla. Velkou část jejího jídelníčku tvoří rostliny, ale umí i velmi dobře lovit. Loví zásadně slabé, nemocné a staré kusy a zabíjí je vždy tak, aby trpěli co nejméně.
Je upřímná a milá, taková otevřená kniha, pro kterou je přetvářka cizí. Nelže, ačkoli pravdu sděluje vždy co nejjemněji. Ani ve vzteku by neřekla nic, čím by mohla tomu druhému ublížit. I v nejhorších situacích hledá pozitiva. Přátelí se ráda s každým, kdo o její přátelství stojí, ale je už dost stará a zkušená, aby poznala, kdo o její přítomnost nestojí. Nepotřebuje se nikomu vnucovat. Je samý úsměv a jak už napovídá i její jméno, je jako sluneční paprsek za chladného letního dne. Všude, kam přichází, rozsévá dobro a lásku.
Mládí ve smečce samých vlčic se na její povaze také ukazuje. Občas se zapomene a nazve i úplně cizí vlčici sestrou. Lépe si také rozumí s těmi, co jsou stejného pohlaví jako ona a miluje vlčata, ačkoli po vlastních nijak netouží. Díky svému věku má v životě priority srovnané. Její bratr je jediný, koho považuje za rodinu a nevadilo by jí, kdyby to tak i zůstalo. Nebránila by se partnerovi a rodině, ale nehledá ho. Dávno pochopila, že v životě jsou i jiné věci, než si najít druha a mít vlčata.



Minulost

Její cesta byla velmi odlišná od té jejího bratra. Jako malí si často hrávali a vyrůstali v milující rodině, což mezi nimi vytvořilo pevné poutu, ale když Angel zmizel, Shine rodinu ještě jako puberťák opustila a vydala se ho hledat. Nenašla ho, samozřejmě, její kroky vedly jinam. Byla přijata do zvláštní smečky, nebo chcete-li, kultu, tvořeného jen samými vlčicemi. Tyto vlčice se staly její novou rodinou. Ačkoli na svého bratra nikdy nezapomněla a stále toužila se s ním znova setkat, v této smečce prožila zbytek svého vlčeství a pak i část dospělého života. Její sestry ji vedly něžnou, ale pevnou tlapou, aby se zlepšovala ve všem, co se jen dokázala naučit. Učily ji, jak funguje příroda, učily ji boji, věrnosti, lovu. Učily ji lásce ke všemu živého a také kdy je dobré co lovit, aby zachovávala rovnováhu světa. Pomáhaly jí rozvíjet její magii. Shine tak vyrostla v elegantní, schopnou a všestrannou vlčici. Dokázala se pohybovat lesem nepovšimnuta. Nikdy nesoudila ani vlky, ani jiné tvory předtím, než je poznala.
Ačkoli jí v této smečce zdánlivě nic nechybělo, nakonec se rozhodla odejít. Její sestry pro ni měly pochopení, rozloučily se s ní a popřály jí hodně štěstí v dalším životě. Tak se Shine ocitla na cestě. Stala se z ní toulavá vlčice, kterou ale v mnoha smečkách vítaly, protože se nebála podělit se o své vědomosti. Mnozí vlci ji považovali za ztělesnění dobra. Kudy šla, tam zanechávala svou stopu. Zachraňovala vlčí životy nebo jen pomohla drobnou radou. Její pověst ji brzy začala předcházet, i jinak nepřátelské smečky ji zdráhavě přijímaly na své území. Někde v průběhu toho všeho se našli i takoví, co začali pochybovat, že je vlk. Tato proslulost Shine ale nijak nezajímala, ona prostě dělala to, co považovala za správné a co uměla nejlépe. Všude, kam přišla, se vyptávala po velkém černém vlkovi s magií země. Nikdo se neptal, proč ho hledá a většina jí ani nedokázala odpovědět, přesto se jednoho dne, po mnoha letech svého putování, dozvěděla o okřídleném černém vlkovi a jeho družce, kteří žili v jedné smečce nedaleko. V tu chvíli cítila, že je svému cíli blízko, vydala se tedy za nimi. Ačkoli si nepamatovala, že by měl Angel kdy křídla, přesto v hloubi duše tušila, že se jedná právě o něj.
Svého bratra nakonec v této smečce nenašla, našla jen zničenou zem a zbytky oné smečky, ale po černém vlkovi ani stopy. Nezastavovala se tu, věděla, že je blízko. Cestovala dál, až ji její tlapky zavedly na Mois Gris.



Zajímavosti

- Na vlčici je opravdu velká. Ne tak velká jako její bratr, ale rozhodně dosahuje úctyhodných rozměrů.
- Má kratší srst, ale je zároveň docela měkoučká a Shine ji vždy udržuje v čistotě.
- Svého bratra miluje nadevše.
- Nikdy ničemu neubližuje ani nic nezabíjí, pokud nejde čistě o obživu.
- Velmi dobře se vyzná v bylinách.
Ozvěny války - přívěšek zelený aventurín:
Tento přívěsek získal schopnost léčit. Ovšem energii jako takovou si bere ze svého nositele a následně ji skladuje, dokud není vyčerpána. Proto je dobré se po každém léčení dobře vyspat, ač jste dříve unavení nebyli. Tento přívěsek však není schopen vyléčit velká zranění naráz, ač je vyčerpána veškerá jeho energie. V těchto případech dokáže však zabránit smrti zacelením ran, ale nedoplní krev, ani ji nedostane z míst, kde by mohla ublížit. Pro plné vyléčení velkých ran je třeba alespoň dvou "sezení", při úniku smrti to může být i více.
Noram - Boon
Shine dokáže vyvolat drobnou bludičku, která ji vede směrem, kde právě touží být. tato bludička připomíná magii boha Kii a je chladivá na dotek.



Vlastnosti

Síla 89 %/89 %

Vytrvalost 81 %/81 %

Rychlost 70 %/70 %

Obratnost 64 %/64 %

Schopnost lovu 67 %/67 %


Předměty


Křišťálovník
Každého 1. v měsíci vám dá 10 kšm. Musíte si o jejich zapsání požádat, jinak žádné nedostanete. Čas na požádání o zápis máte vždy od 1. Do 15. V daném měsíci, pak kšm propadají.
AKTIVNÍ

Brašna
Účel tohoto předmětu je prostý, díky němu se počet předmětů, které může vlk nosit s sebou, zvýší z pěti na šest (brašna sama o sobě nezabírá žádný slot). Zároveň může vlk do brašny uložit i nějaké ty drobné předměty, které najde, třeba zajímavé kamínky, bylinky, nebo zoubek nějakého zvířete, mějte však na paměti, že je brašna maličká, celého zajíce do ní nenacpete, leda tak jednu zaječí nožičku a to ještě kdo ví jestli. Vypadá jako jednoduchá kožená brašnička na pleci vlka, připevněná pár koženými popruhy okolo hrudi.
Bez přívěšku
Kotlík
nelze nosit s sebou, předmět může použít pouze majitel a to ve všech doupatech (včetně smečkového), která vlastní nebo do kterých má přístup. V inventáři je napsaný, ale místo nezabírá a nikdy nemůže být označen jako „aktivní předmět“. Má jeden účel, a to vaření odvarů. Nepotřebujete k němu nic, je samovýhřevný a teplotu regulujete myšlenkou.

Volání domova
Drobný kroužek z libovolného kovu, omotaný okolo jedné z tlapek. Aktivuje se dupnutím a představou místa, kam se chce vlk dostat, po kterých se otevře portál, který vlka vcucne. Slouží k přenosu do libovolného úkrytu, který vlk vlastní nebo do kterého má přístup (kromě smečkových úkrytů). Nelze přenést na jiného vlka. Mezi použitími je nutné napsat 15 postů.
AKTIVNÍ
Bez přívěšku

Bobule smrti
Když je sežerete, dostanete se do stavu, kdy budete vypadat jako mrtví. Nebudete se moct hýbat a neuslyšíte, neuvidíte ani neucítíte, co se kolem vás děje. Účinek trvá 4 posty, potom se vlk probere a bude dva posty pociťovat závratě, dezorientaci a mírné brnění končetin. Lze použít i na sebe i na ostatní. Bobule samy o sobě smrdí a mají nahořklou chuť, budete mít tedy co dělat, pokud chcete někoho přesvědčit, aby je sežral.
1 použití
AKTIVNÍ

Hojivá mast
Jak už název napovídá, mast slouží k léčení. Výrazně urychlí hojení jakéhokoli zranění, které vlk utrpěl (včetně herních postihů – část herního postihu, kterou jste ještě neodehráli, dokáže zkrátit na (větší) polovinu. Tedy máte herní postih na 25 postů, šest postů jste už odehráli, zbývá vám 19. Použijete mast – ta vám zkrátí postih na 10 postů. Na jeden postih lze použít jednou.). Lze použít na sebe i na ostatní. Může vlka zachránit i při smrtelném zranění, je-li použita včas. Dokáže ochránit před trvalými následky, které by vlk ze zranění mohl mít.
10 použití
AKTIVNÍ
Chcíplá ryba
Jak už název napovídá, tohle je prostě chcíplá ryba. Wu ji ovšem zakonzervoval, takže nesmrdí a vydrží snad věčně. Můžete ji použít jako svačinku, někomu darovat, nebo s ní praštit po tlamě někoho, kdo vás naštve svými kecy.
AKTIVNÍ
1 použití

Měňavčí plášť
Nebaví vás být vlk? Wu pro vás má řešení. Můžete na dobu sedmi postů změnit svou podobu na jiné zvíře (proměnu lze zrušit dřív, ale po sedmi postech se automaticky vrátíte opět do podoby vlka). Můžete se změnit v sokola, medvěda, myš, lososa nebo jelena/laň. Můžete si vybrat jen jedno zvíře na jednu proměnu, ovšem jaké zvíře použijete, to je na vás. (pokud chcete v průběhu proměny zvíře změnit, můžete, ale bude se to počítat jako další použití předmětu) Proměnění vypadáte a jste cítit jako klasický příslušník daného druhu a řídíte se procenty, napsanými v článku „Fauna“. Nedokážete slovně komunikovat s jinými vlky, ani nejste poznat po pachu, ani v jiné podobě nemůžete používat žádnou magii, dejte si proto pozor, aby vás někdo nenapadl nebo nechtěl ulovit.
3 použití
AKTIVNÍ