Zinek

avatar
673|| 17|| 10|| 9

Další charaktery


Uživatelské jméno Zinek
Zobrazované jménoZinek
Skupina icon Správce Osudu
Naposledy aktivní 21.11.2024 3:04
Zaregistrován od8.10.2019 18:28
Příspěvků 697, zobrazit >
Článků26, zobrazit >
Hodnocenínehodnoceno
Počet přihlášení 1154
Poznámka
img
Oprásky
(o)Sud (o)sudů, pište! img

Známosti: Shine, Lissandra, Vino, Azrael, Alyanna, Atrox, Ahvaryan, Socoro, Freki, Khan, Benn, Enzo, Taylor, Zeiran, Barnatt, Rhaaxin, Ingrid, Morgan, Alduin, Minkar, Meridia, Stray, Ikari, Ithial, Phoenix, Dorya, Třezalka, Hvozdík, Máta, Šalvěj, Podběl, Xander, Einar, Bryce, Stina, Konvalinka, Nuntis, Meduňka, Cithrian, Niyari, Tebeth, Segin, Ellie, Cyra

Informace

Jméno:Zinek
Narozen:24.10.2013
Pohlaví:samec
Element:voda
Otec/matka:Nosh/Amora
Sourozenci:Socoro (sestra), Iddah (bratr), Theg (bratr), Oranui (sestra)
Partner:Shine
Vlčata: S Aishou: Angee, Namaldy, Aitee (†)
Se Severou: Minkar, Mirach, Anser, Segin, Kaskáda, Jih
Se Shine: Máta, Šalvěj, Tymián (†), Meduňka, Konvalinka, Třezalka, Hvozdík, Heřmánek (†), Podběl
Smečka:Daénská smečka
Postavení:Gamma
Funkce:Léčitel
Úkryt: Úkryt Daénské smečky

Magie

Základní element

Další elementy & magie

Vzácné magie

Speciální magie

Draoidh

Posvátné učení přírody našlo cestu k šedivému léčiteli svou vlastní cestou. Jeho vztah k přírodě dosáhl nové úrovně a může tak za pomoci země vyvolat i rostliny, které klasický vlk nedokáže. K tomu se k jeho slovům přidal i hlas přírody - dokáže mluvit a žádat přírodu kolem sebe o pomoc. Stromy, rostliny, zvířata i samotnou Zemi Mois Gris. Zatímco Země odpovídá pomaleji a mnohdy vůbec, u fauny a flóry získává možnost mluvit. Většinou jde o komunikaci v obrazech, ale inteligentní zvířata dokáží mluvit jeho jazykem - případně může svého zvířecího společníka jazyku vlků naučit.


Odznáčky

AKCE

POSTY

Odměna za Pisálka 100 - 10 KŠM
Odměna za Pisálka 200 - 20 KŠM
Odměna za Pisálka 300 - 30 kšm
Odměna za Pisálka 400 - 40 kšm
Odměna za známost 15 vlků - 15 KŠM
Odměna za známost 25 vlků - 25 KŠM
Odměna za známost 35 vlků - 35 KŠM
Odměna za známost 45 vlků - 45 KŠM

MIMOHERNÍ

Odměna za Malíře - 30 KŠM
Odměna za Mistr 1 magie - 10 KŠM
Odměna za Mistr 2 magií - 20 KŠM
Odměna za Mistr 3 magií - 30 KŠM
Odměna za Mistr 4 magií - 40 KŠM
Odměna za Mistr 5 magií - 50 KŠM
Odměna za všechny Odznaky ve vlastnostech - +8% k nejnižší hranici

DLOUHODOBÉ

1. rok - 2 mince + 2 rubíny
2. rok - 2 mince + 2 rubín
3. rok - 2 mince + 2 rubín
4. rok - 2 mince + 2 rubín

SMEČKA

Odměna za oba odznáčka 20KŠM

PARTNERSTVÍ

EVENTY


Povaha

Zinek je mrzout. Tedy, to je vlastně docela sporné, protože záleží, co si pod tímto pojmem představíte. Umí totiž být pěkně protivný, když se mu něco nelíbí a taky nemá důvod to ostatním nedat jasně najevo. Proto, když jej prvně potkáte, nejspíše se vám bude zdát jako někdo, s kým příliš času trávit nechcete. Jedná se však skutečně jen o první dojem a také o skořápku, kterou vlk přijal. Je zklamaný světem a víceméně i zlomený jeho událostmi, takže je vlastně jen unavený většinou vztahů a pokusu ty vztahy navázat. Jedná se však o věrného a loajálního vlka, který je pro své nejbližší snést i modré z nebe. Nikdy od něj však ani po sblížení nečekejte, že bude milý a trpělivý celou dobu. Naopak. Zinek je často docela nepříjemný i na své blízké, ale tuhle jeho náladovost se dá naučit časem. Pojďme se ale zaměřit na jeho kladné stránky. Vedle loajálnosti a věrnosti taky vyniká dosti velkou fantazií. Jeden by i řekl, že Zinek je dobrá chůva. Dokáže se o mladé postarat a ochránit je, má k tomu sklony. Taky si rád chrání vlky, kteří pro něj znamenají víc než náhodnou známost. Na ty nikdo nesmí sáhnout, jinak je zle. Není příliš sociální typ a pokud se někde seběhne velká skupinka vlků, není šokem, že prostě protočí očima a najde si jinou zábavu – pokud to vážně není nutné, a nebo v něm nehoří akutní zvědavost. Zinek je totiž sakra zvědavý vlk a potvrdí to každý, kdo jej pozná. Dříve bylo zmíněno, že ani na své přátele není milý. Ovšem nepleťte se, on milý být umí. Pořád v něm bije srdce vlka, kterým býval kdysi dřív. Umí být milý a hravý, ale prostě musí mít náladu. Pokud ho však při této náladě nachytá někdo cizí, skutečně záleží na jeho míře nadšení. Pokud se válí v trávě, nejspíše okamžitě přestane, ale jakmile se jedná o třeba takové sjíždění sněhu na kůře, tak sakra, proč by kvůli nějakému čumilovy přestával! Tak nějak na závěr lze přidat jen doporučení, ať se Zinkovi se špatnou náladou vyhýbáte. Protože pokud je špatná, vážně bude nepříjemný. Pokud ale chytnete tu správnou… no, to si užijete. On totiž nemá rád nudné procházky.


Minulost

Kdysi dávno, ještě před svým příchodem do první smečky, byl Zinek samotář. A vlastně se ani nejmenoval Zinek. Když ale jeho družku, Aishu, zabil vlastní bratr, nechal zemřít dva Zinkovi syny a odnesl jeho dceru, něco mu říkalo, že musí hledat. Jak bratra, tak svou malou dcerku, po které toužil – chtěl ji nazpět. Místo toho však dorazil na místo zvané Ellenis a přidal se ke smečce Irisen, která jej přijala s otevřenou náručí. Ač si dlouho vytýkal, že svou dceru nehledá nadále, vzdal se té myšlenky, že by vůbec mohla být naživu. Pustil minulost, smutný a neskutečně vyděšený myšlenkou, že by mu mohl zemřít někdo další. I přes tyto strachy si pomalu našla k jeho srdci vlčice Erturena – s tou však nakonec neskončil, jelikož zmizelo z jeho života dříve, než se jí mohl mladý vlk pořádně začít dvořit. Ukázala se ale jiná vlčice, Severa. S tou Zinek na svět dovedl další vrh vlčat. Říká se, že v momentě, kdy uděláte důležité rozhodnutí, svět se roztříští a jeden ze střípků pokračuje cestou, kterou jste si nevybrali. Možná, že kdyby Zinek po smrti své druhé družky zůstal v Ellenisu, u své smečky Irisen, bylo by z něj něco víc. Možná by vychoval druhý vrh svých vlčat i bez cizí pomoci. Jenže navzdory možným kdyby Zinek přijal nové jméno a opustil známé končiny, kterým dlouho říkal domov. Smrt Severy, čistě bílé vlčice s modrýma očima, už nezvládl. Všechny vlčice v okolí Zinka se zdály být jednoduše ohrožený už jen jeho zájmem, proto se ani nijak nesnažil najít si novou družku, která by jeho srdce pomohla zahojit. Místo, kam utekl, byly polární pláně, kde trávil svůj život. Jistě, jeden by řekl, že za tak krátkou dobu ho potkalo tolik smrtí, že si jednoduše najde noru, kam se zahrabe a už nevyleze. Jenže on nakonec vylezl. Blíž se jeho šestý rok, když se Zinek rozhodl, že už nebude dál skuhrat a sleze někam dolů, do přívětivějšího podnebí. Ne že by plánoval hledat nějaké vztahy, ale třeba nebudou ty noci tak chladné jako doteď.


Zajímavosti

× Je mnohem světlejší než na lineartu, je převážně bílý a stříbrný.
× Je menší než vlci, má výšku mírně nadprůměrné samice.
× Má velmi hustou srst a zvládá tak i vysoké teploty.
× Má rád zimu a vodu, je skvělý plavec.
× Je nadaným léčitelem.
× Učil se od druidky lásce k přírodě. Tu má raději než společnost většiny vlků. Jsou tu však výjimky.
× Ač se to nezdá, užívá si přítomnost ostatních vlků. Sice oceňuje mnohem více přírodu, ale občas jejich přítomnost jednoduše potřebuje.
× Je chladný a mrzutý, to i přes sympatie k ostatním. Je třeba si zvyknout.
× Jeho patronkou je Hestie se svým světlem.
× Než dorazil na ostrovy, jeho hlavním elementem byl čas. Vnímá jej proto jinak než ostatní. K vodě nemá dost velký vztah.
× Je otcem. Někdy se stíny minulosti vynoří a on dělá podivné činy ze zoufalství a kvůli stínům minulosti.
× Má dobré srdce a špatné způsoby. Občas špatným způsobem najevo dává svůj zájem a ještě horším pokus o spřátelení.
× Nejlépe se s ním dá hovořit snad jen o přírodě.
× Je smečkový typ, ale těžko snáší autority. To hlavně v případě, že je alfa přátelský typ.
× Občas vlky označí jmény jiných vlků. To vzhledem k jeho historii a příslušnosti k pevninské smečce, kterou opustil. Může si je tak i plést, spoustu pachů pozapomínal - vlci se měnili.

Ozvěny války - přívěšek opál:
Opál poskytuje svému majiteli schopnost stát se neviditelným za předpokladu, že stojí nehnutě na místě. Nepůsobí na Zinka samotného, ale na ostatní vlky, které přesvědčí o tom, že poblíž prostě nikdo není a nikoho nevidí, neslyší ani necítí. Musí být použit vědomě a několik vteřin trvá, než začne účinkovat. Kouzlo přeruší promluva nebo jakýkoli prudší pohyb, ať už rychlý krok nebo třeba zakopnutí, ale je možné ho udržet, pokud se Zinek bude pohybovat velmi pomalu.

Vlastnosti

Síla 58 %/58 %

Vytrvalost 66 %/66 %

Rychlost 74 %/74 %

Obratnost 94 %/94 %

Schopnost lovu 62 %/62 %


Předměty

Medvědí požehnání
Síla získaná za hrdinství v boji. Má podobu jednoduchého náhrdelníku ve tvaru medvědího tesáku. Když se vlk rozhodne ji použít, po dobu tří herních postů se všechna jeho herní procenta zdvojnásobí a všechny jeho magie získají o jeden level navíc. Lze použít v souboji, při lovu i třeba při přechodu nebezpečného území. Vlkovi, který tento magický předmět používá, svítí oči.
Lze použít pouze 5x (4/5)
AKTIVNÍ
Brašna
Účel tohoto předmětu je prostý, díky němu se počet předmětů, které může vlk nosit s sebou, zvýší z pěti na šest (brašna sama o sobě nezabírá žádný slot). Zároveň může vlk do brašny uložit i nějaké ty drobné předměty, které najde, třeba zajímavé kamínky, bylinky, nebo zoubek nějakého zvířete, mějte však na paměti, že je brašna maličká, celého zajíce do ní nenacpete, leda tak jednu zaječí nožičku a to ještě kdo ví jestli. Vypadá jako jednoduchá kožená brašnička na pleci vlka, připevněná pár koženými popruhy okolo hrudi.
Bez přívěšku
Kotlík
nelze nosit s sebou, předmět může použít pouze majitel a to ve všech doupatech (včetně smečkového), která vlastní nebo do kterých má přístup. V inventáři je napsaný, ale místo nezabírá a nikdy nemůže být označen jako „aktivní předmět“. Má jeden účel, a to vaření odvarů. Nepotřebujete k němu nic, je samovýhřevný a teplotu regulujete myšlenkou.
Mazlíček - Sojka chocholatá
Drobný ptáček nebo zvířátko, které bude dělat vašemu vlkovi společnost. Nemá žádné speciální schopnosti, ačkoli dokáže svého vlka křikem varovat před nebezpečím, vypadá pěkně a nikdy vás neopustí (leda by byl zabit). Nerozumí vlčí řeči, nelze ho vycvičit, zvládá jen jednoduché příkazy – pojď za mnou, zůstaň tady, buď zticha. Vlka následuje všude, kam se hne, a v inventáři nezabírá žádné místo.
Pružinky
umožňují vlkovi z místa vyskočit tři metry do vzduchu nebo deset metrů do dálky.
Lze použít pouze 2x (1/2)
AKTIVNÍ
Stínový služebník
Na zavolání se u vás objeví stínová silueta vlka, která poslouchá vaše rozkazy. Není hmotná, nedokáže fyzicky ublížit ani nic přinést, ale dokáže ovládat stejné magie, jako vy (s poloviční silou. Pokud máte 10. level, stínový služebník má 5. level. Pokud máte 3. Level, stínový služebník ovládá magii na úrovni 1. Levelu.). Může vám pomoct v boji, může odvést pozornost nebo vám posloužit jako zvěd, protože cokoli, co slyší a vidí, víte vy také. Není schopný mluvit ani vyřizovat vzkazy jinak než pantomimou. Nelze ho zabít ani zničit, ale dostane se jen tam, kam se dostane běžný vlk. Ostatní vlci ho vidí, ačkoli nepoznají, komu patří. Vydrží po dobu pěti postů.
Lze použít pouze 3x (3/)
AKTIVNÍ
Pírko snů
předmět prodávaný ve dvou variantách. Tento předmět je hmotná věc, kterou vlk nosí u sebe a aktivuje ji sežráním (chutná lekce kysele). Má podobu buď malého pírka anebo šupiny, záleží, co si vlk při nákupu vybere. Oba předměty vyvolají na vlkových zádech reálně vypadající křídla, které barvou odpovídají zbarvení vlka a jsou buď ptačí nebo dračí. Křídla na zádech zůstanou po dobu 10 herních postů a vlk je může normálně používat, pak samovolně zmizí bez ohledu na to, jestli je vlk na zemi nebo stále ve vzduchu (takže pozor!).
AKTIVNÍ
Lze použít pouze 2x
Vlkozmiz
Lahvička s tajemnou tekutinou, která se na světle třpytí a z její vůně se vám sbíhají sliny. Nenechte se však zmást, je to ve skutečnosti teleport. Dostane vás naprosto kamkoli si budete přát. Nemuseli jste tam nikdy být, ani nemusíte mít jasnou představu. Vlkozmiz vás tam přemístí (Můžete se dostat naprosto kamkoli kromě doupat, kam váš vlk nemá přístup). Ovšem pozor, mějte na paměti, že je to předmět na jedno použití a zpět se budete muset dostat svépomocí, opatrně tedy s výlety na třetí ostrov, pokud nemáte dostatečná procenta pro návrat, nebo jiné metody přesunu zpět. Pro aktivaci jednoduše vypijte.
Alternativně můžete tento nápoj podstrčit někomu jinému. Stačí nabídnout a druhý vlk, navzdory zdravému rozumu, nedokáže odmítnout. Teleport ho pak přemístí na náhodné místo po mapě. Pro určení, kam se vlk přemístí, prosím kontaktujte adminteam
Lze použít pouze 1x
AKTIVNÍ
Narozeninový dort
Narozeninový dort, který nezabírá místo v inventáři. Chutná moc dobře a po jeho snědení se na vaší hlavě objeví narozeninová čepička a kolem vás se objeví konfety. Všechno nejlepší!
Lze použít pouze 1x